Najpiękniejsze życzenia w Dniu Dziecka

czyli kartka okolicznościowa, która mówi i przesyła buziaki👄👄👄

Witajcie kochani! W dniu Waszego święta przesyłamy Wam moc życzeń: zdrówka, uśmiechu na twarzy, radości w sercu, wielu wspaniałych przyjaciół i spełnienia marzeń- tych małych i dużych! 
W tym ważnym dniu, postanowiłyśmy złożyć Wam specjalne życzenia, tworząc dla Was mówiącą kartkę, która przekaże serdeczności i ucałowania wprost na Wasze policzki👄👄👄

Jeśli w najbliższym czasie, ktoś z Waszego otoczenia obchodzi swoje święto, możecie samodzielnie przygotować taką właśnie kartkę. To naprawdę nic trudnego, a zaskoczenie na twarzy obdarowanej osoby z pewnością warte jest wysiłku.

Zanim jednak przystąpimy do pracy, przyjmijcie najpiękniejsze życzenia, jakie wpisałyśmy w kartkę, którą dedykujemy wszystkim dzieciom odwiedzającym blog
ÓSEMKOWEJ ŚWIETLICY DOMOWEJ.

Oto i ona:

Do wykonania kartki będą Ci potrzebne następujące materiały:

  • kolorowa kartka techniczna (ja wybrałam beżową),
  • biała kartka techniczna,
  • kolorowa kartka z bloku,
  • kredki i mazaki,
  • ołówek i gumka,
  • nożyczki i klej,
  • no i oczywiście uśmiech od ucha do ucha.

Gdy Twoje stanowisko oraz wszystkie niezbędne materiały i przybory będą już gotowe,
zapraszamy do wspólnej pracy!

Krok 1

Zagnij kolorową kartę z bloku rysunkowego, tworząc trójkąt. Zrób to tak, by po odcięciu bocznego paska i po rozłożeniu kartki powstał kwadrat. Zobacz, jak wygląda to na zdjęciu.

Krok 2

Zegnij kwadrat do pozycji wyjściowej, tak by ponownie otrzymać trójkąt i postępuj zgodnie z instrukcją, którą dla Ciebie przygotowałam w formie filmu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zatrzymać film i ponownie zobaczyć etap pracy, który realizujesz.

Czyli masz już gotowe gadające, całuśne usta- teraz pora na wykonanie oprawy dla nich.

Krok 3

Zegnij kolorową kartkę bloku technicznego na pół i wykonaj pierwszą stronę kartki okolicznościowej.  Sam zdecyduj, co znajdzie się na przodzie. Możesz wykonać rysunek, dodać okolicznościowy napis, udekorować całość elementami zdobniczymi. Wszystko zależy od upodobań adresata, dla którego wykonujesz kartkę oraz od okoliczności jej wręczania. Ja zrealizowałam pomysł związany z Dniem Dziecka i moja kartka prezentuje się, jak widzisz na poniższym zdjęciu:

Krok 4

Otwórz  kartkę i przyklej gadające usta dokładnie w miejscu widocznego zagięcia, czyli równo na środku. Zobacz na filmie, w jaki sposób należny poprawnie przykleić wkładkę kartki.

Pomocne może okazać się także zdjęcie instruktażowe.

Krok 5

Na białej kartce napisz życzenia, które umieścisz w swojej kartce. Ja zrobiłam je w formie komiksowych dymków, które dokleiłam do gadających ust. Spójrz na zdjęcia, jaki ładny efekt udało mi się uzyskać.

Jestem przekonana, że uda Ci się stworzyć wyjątkową i niepowtarzalną kartkę, którą obdarujesz kogoś szczególnego. Moja kartka trafi do pewnego wyjątkowego siedmiolatka, z którym uwielbiam spędzać czas wolny, a którego chwilowo nie mogę uściskać i ucałować osobiście.
Jestem pewna, że wywołam uśmiech na jego twarzy, a to dar bezcenny!

Bądźcie zdrowi i szczęśliwi !


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kulkowa wyrzutnia

Kości zostały rzucone

Papierowy spiner