Leniwce

czyli wszyscy już chyba czujemy wakacje 😁

Witajcie kochani!  Wakacje tuż, tuż i przyznaję, że mnie też ogarnęło błogie lenistwo.
W wyobraźni słyszę już szum fal, czuję piasek pod stopami, podziwiam piękne zachody słońca...ehh.  

Jeszcze chwilka i wszyscy możemy stać się...leniwcami 😂.
I o tych zwierzątkach, które swym urokiem mnie zachwycają, jest dzisiejszy post.
Niech leniwce choć na chwilkę staną się królami naszego domu!
Zaciekawieni, co dziś stworzymy? Zapraszam więc do wspólnej pracy.

Potrzebne nam będą:

  • brązowa i beżowa kartka z bloku technicznego,
  • kawałek białej kartki,
  •  tekturka (może być tył bloku technicznego),
  • mazaki i kredki,
  • ołówek i gumka,
  • klej i nożyczki.

Jeśli Twoje stanowisko pracy przypomina moje, możemy zaczynać.

KROK 1

Na kartoniku stwórz szablon swojego leniwca. Możesz wspomóc się przeglądając zasoby internetu lub możesz skorzystać z mojego szablonu. Ważne, żeby łapy leniwca były mniej więcej tej samej długości, gdyż to na nich będzie zwisać ten rozleniwiony słodziak.


KROK 2

Jeśli masz gotowy szablon, odrysuj go przy pomocy ołówka. Zrób tyle leniwców ile chcesz, aby zawisło w Twoim domu. U mnie zawisną dwa. Jeśli odrysowałeś już sylwetkę zwierzaka, wytnij ją. 


Następnie przyłóż główkę leniwca do beżowej kartki i postaraj się ją odrysować.
Później odrysuj buźkę zwierzaka. Spójrz na zdjęcie, które dla Ciebie wykonałam, znajdziesz tam ułatwienie, które części musisz wyciąć (zaznaczyłam je znakiem "X"). 
Wyciętą buźkę naklej w odpowiednie miejsce swojego leniwca. Zobacz, jak prezentuje się u mnie.

KROK 3

Z kawałka białej kartki wytnij oczy. Żeby były takie same, zegnij kartkę na pół (popatrz na zdjęcie) i namaluj koło na jednej części. 


Następnie wytnij i jak już zdążyłeś zauważyć- masz parę identycznych ocząt😀 

Wklej je w odpowiednie miejsce na głowie leniucha.

KROK 4

Użyj teraz wyobraźni. Mazaki, kredki w dłoń i do dzieła. Stwórz jedynego i niepowtarzalnego leniwca. Domaluj mu uśmiech, ubranko, krawat, muszkę, co tylko chcesz. 

Ja stworzyłam  Pana Leniwca i Panią Leniwcową 😀 
Teraz trzeba zamocować je w odpowiednim miejscu. Zwierzaki u mnie zwisają z zazielenionej półki i gdy tylko na nie spojrzę powodują, że na mojej twarzy pojawia się szeroki uśmiech.

😁😁😁😁😁😁😁



Uwaga, uwaga... jeszcze tylko 2 dni i wszyscy możemy być jak one!
😁😂😁


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kulkowa wyrzutnia

Kości zostały rzucone

Papierowy spiner