Kulkowa wyrzutnia

czyli organizujemy rozgrywki w rzucie do celu.

Witajcie moi Mili. Dziś zaproponuję Wam wspólne stworzenie prostej zabawki, która może wprowadzić do waszych domów mnóstwo zabawy i uśmiechu.
Pamiętajcie o tym, że wspólne rozgrywki z rodziną dają ogrom dobrego humoru,
jest to również sposób na wesołe i kreatywne spędzanie czasu.
Jesteście zainteresowani kulkową wyrzutnią? No to zabieramy się do pracy.

Do wykonania wyrzutni potrzebne są:

  • papierowy kubeczek,
  • balon,
  • mazaki,
  • nożyczki i taśma klejąca,
  • kawałek folii aluminiowej lub pompony kreatywne,
  • szeroki uśmiech 😃

Przygotuj wszystkie potrzebne przybory i materiały na swoim stanowisku pracy.

KROK 1
Rozpoczynamy od wycięcia nożyczkami spodu papierowego kubka. Spójrz na zdjęcia. Na jednym zaznaczyłam część do usunięcia dużym znakiem "X", a na pozostałych- mój kubeczek już po wycięciu otworu.


KROK 2
Jeśli masz biały papierowy kubek, pięknie go teraz ozdób. Wymyśl  motyw dekoracyjny dla kulkowej wyrzutni i pomaluj kubek według własnego pomysłu. Mogą być to stwory, zwierzęta, śmieszne emotki; co tylko wpadnie Ci do głowy.  Mój kubeczek był już kolorowy, ale postanowiłam dodać trochę więcej barw i zaznaczyłam kontury podwodnego świata. Zobacz jak ładnie się prezentuje!
 



KROK 3
Przygotuj balon i nożyczki. Następnie odetnij górną część balonika, tak aby można było go naciągnąć na dolną część papierowego kubka. Zobacz na zdjęciu, jak należy zrobić to poprawnie.

Teraz kilkukrotnie owiń taśmą klejącą miejsce, w którym balon został odcięty. 
Na koniec zrób supełek na szyjce balonu. 
Dla ułatwienia zobacz ten etap pracy na poniższym zdjęciu.
KROK  4
Teraz przyszła pora na najłatwiejsze zadanie. Z foli aluminiowej (jeśli posiadasz pompony kreatywne, możesz pominąć ten etap pracy) zrób kilka kulek. U mnie wyszły różnych rozmiarów. 
Następnie zaproś rodzeństwo lub całą rodzinę do wspólnych rozgrywek w rzucie do celu.
Spójrz, jak wyglądała moja zabawa w rzucie do kosza.
Trochę kiepsko mi poszło, ale obiecuję potrenować 😂

Miłej zabawy Słoneczka !



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kości zostały rzucone

Papierowy spiner