Trzecia dłoń


czyli sposób na małą ilość rąk do pracy.

Witajcie Słoneczka! Pewnie macie sporo pracy i nauki? U mnie jest podobnie, dlatego postanowiłam ułatwić sobie życie i stworzyć dodatkowe ręce do pracy😀
No i przy okazji ręce do wygłupów z moim kociskiem.
Jeśli chcecie, możecie też użyć jej do strrrrrrrasznej zabawy z domownikami.
Zainteresowałam Was trochę tym opisem? No to zapraszam do wspólnej zabawy!

Dziś będą Ci potrzebne:
  • kartki z bloku technicznego (kolorowe lub białe),
  • plastikowe słomki (jeśli nie posiadasz możesz zrobić rulonik z białej kartki),
  • ołówek i gumka,
  • kredki i mazaki,
  • nitka,
  • nożyczki,
  • taśma klejąca lub klej,
  • uśmiech na twarzy i kot asystent.


Jeśli Twoje stanowisko pracy wygląda podobnie do mojego- zabieramy się do dzieła.
Krok 1
Na kartkach z bloku technicznego odrysuj  przy pomocy ołówka swoją dłoń. Możesz odrysować ją z większym zapasem tak, aby rysunek na bloku był większy niż rzeczywisty rozmiar Twojej dłoni. 
Spójrz na obrazek, jaka moja dłoń jest  olbrzymia! 
Domaluj teraz na powstałym wzorze to, co tylko przyjdzie ci do głowy. 
Ja na przykład domalowałam upiorne pazury, a na drugim wzorze (co zobaczysz w dalszej części posta) domalowałam śliczne, kolorowe paznokcie, pierścionek i bransoletkę.
Krok 2
Pokoloruj starannie swoje dzieła. Zadbaj o szczegóły. Następnie wytnij powstałe wzory.
U mnie dłonie wyglądają tak - zerknij na zdjęcia.
Jestem pewna, że u Ciebie prezentują się równie imponująco!
Krok 3
Potnij plastikowe słomki lub rulonik z papieru (jeśli nie miałeś słomek) na mniejsze kawałki. Odwróć dłoń tak, aby kleić na niepomalowanej stronie. Przygotowane słomki, przy pomocy taśmy klejącej  (klej będzie bardziej odpowiedni dla papierowych ruloników)  przymocuj  na palcach naszej dłoni. U mnie wyszły po dwa kawałki na każdy palec, z wyjątkiem kciuka - na nim jest tylko jeden kawałek słomki. Następnie potnij słomkę na dłuższe kawałki, które przymocujesz na środku papierowej dłoni. Dla ułatwienia pracy- spójrz na zdjęcie.
Krok 4
Przyszedł czas na najważniejsze zadanie do realizacji. Odetnij 5 kawałków nitki. Muszą być dłuższe niż wycięta dłoń. Następie wsuń nitkę do kawałka przymocowanej słomki - tej, która leży najbliżej paznokcia. Ważne! Pamiętaj, żeby wsunąć ją od dołu i zawiązać supełek. Następnie przeciągnij nitkę przez kolejne dwie słomki. Dla ułatwienia spójrz na strzałki, które narysowałam na niebieskiej dłoni. Wyznaczają one kierunek przeciągnięcia nitki. 
Aby mieć pewność, że dobrze zrozumiałeś polecenie, zobacz filmik instruktażowy.
Krok 5
Jeśli przymocowałeś już wszystkie nitki, przyszedł czas na wypróbowanie Twej cyber-dłoni. Pociągaj za sznurki i obserwuj, jak zaginają się poszczególne palce. Jeśli pociągniesz za wszystkie nitki razem spowodujesz, że dłoń zaciśnie się w pięść. Możesz tez zaginać palce pojedynczo. 
Spójrz jak wyglądała moja zabawa:

Niestety zabawy z kotem dziś nie będzie...KOT ŚWIĘTUJE DZIŚ DZIEŃ LENIA :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kulkowa wyrzutnia

Kości zostały rzucone

Papierowy spiner