Dłoń w wymiarze 3 D

czyli pomoc, gdy rąk do pracy za mało.
Witajcie! Przeczytawszy wczorajszy post koleżanki, poczułam ukłucie zazdrości, że stworzyła dla siebie dodatkową dłoń do pomocy w pracach domowych. Ja również czasem marzę, by zmienić się w ośmiornicę i mając 8 rąk, wykonywać wszystkie obowiązki równocześnie. Zresztą, kto nie chciałby czasem mieć więcej rąk do pracy, by szybciej się z nią uporać. Myślę, że większość z nas. Przyjdę Wam więc z pomocą i zaproponuję wykonanie dłoni w wymiarze 3D. Moja jest już gotowa, a co więcej- już przeszła testy sprawności, wyręczając mnie w tych najmniej lubianych czynnościach domowych.

Cebula pokrojona bez uronienia jednej łezki:
Dywan odkurzony, podczas gdy ja spokojnie dopijałam kawę:
Nawet naczynia w oka mgnieniu zostały pozmywane:
Coś mi się wydaje, że właśnie zapragnęliście mieć swoja dłoń 3D.
Opowiem Wam więc, jak ją wykonać😀

Dziś będą potrzebne:

  • kartka z bloku,
  • mazaki,
  • ołówek i gumka.
Stanowisko gotowe? Zaczynamy!
KROK 1
Na kartce z bloku odrysuj przy pomocy ołówka swoją dłoń. Kartkę ułóż pionowo.
KROK 2
Za pomocą linijki i czarnego flamastra narysuj poziome linie tak, by nie przecinały one twojej narysowanej dłoni. Rysując linię, zaczynasz od lewej strony kartki, dojeżdżasz do konturu dłoni- przerywasz i kontynuujesz rysowanie po drugiej stronie dłoni. Spójrz na zdjęcie:
KROK 3
Narysowane linie połącz wygiętą kreską, jak na zdjęciu poniżej.
KROK 4
Postępując w ten sam sposób zapełnij całą dłoń. Gdy będziesz na poziomie zapełniania konturów palców, na jednej ciągłej będzie kilka prostych i kilka wygiętych linii. Spójrz:
KROK 5
Wybierz inny kolor flamastra i zaczynając od dołu kartki, rysuj linie równo pomiędzy czarnymi.
KROK 6
Czas na trzeci kolor, powtórz czynność zaczynając od dołu kartki. Bardzo ważne jest, by linie różnych kolorów nie stykały się ze sobą.
Jeśli masz jeszcze miejsce pomiędzy liniami, możesz dodać kolejny kolor.
Moje dłonie już prawie gotowe!
Fantastycznie się prezentują, sam zobacz!



Wspaniałej zabawy!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kulkowa wyrzutnia

Kości zostały rzucone

Papierowy spiner